Per tal d’avaluar el nostre projecte
multimèdia, trobem que cal seguir un seguit d’ítems que completin una bona
tasca. Els que trobem que s’ajusten més al nostre treball són els següents:
ÍTEMS
|
VALORACIÓ POSITIVA
|
VALORACIÓ NEGATIVA
|
La retroalimentació que trobem a les
activitats és adequada?
|
||
Les activitats proposades ajuden a
l’aprenentatge per error?
|
||
Incita a l’autoaprenentatge?
|
||
Les activitats tenen relació directa amb els
objectius i els continguts?
|
||
El vocabulari emprat és fàcil d’entendre?
|
||
Afavoreix la motivació i participació dels
infants?
|
||
Les instruccions d’ús són bones d’aprendre?
|
||
Ajuda en l’aprenentatge i reconeixement
d’elements del nostre entorn?
|
||
Potencia el maneig de les TIC a l’aula?
|
||
L’organització del projecte multimèdia és
adequada?
|
OBSERVACIONS:
A continuació, pensem que no cal deixar de
banda la manera que seguirem per avaluar els infants que facin ús del nostre
projecte multimèdia. Els ítems que proposem a continuació fan referència als
objectius que ens hem proposat.
ÍTEMS
|
VALORACIÓ POSITIVA
|
VALORACIÓ NEGATIVA
|
Identifiquen de manera oral el nom dels
colors?
|
||
Identifiquen de manera escrita el nom dels
colors?
|
||
Van memoritzant cronològicament el que
succeeix en el conte?
|
||
Són capaços de relacionar els diferents
elements del conte amb els seus colors corresponents?
|
||
Reconeixen les grafies dels nombres
utilitzades en les activitats?
|
||
Mostren interès en dur a terme activitats
amb l’ordinador?
|
||
Reconeixen les icones bàsiques de seguiment
del projecte (fletxa endavant/enrere, inici, icona altaveu...)?
|
||
Saben emprar de manera autònoma els elements
bàsics d’un ordinador (maneig del ratolí, encendre l’ordinador...)?
|
OBSERVACIONS:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada